Overlijden broer van Derwisj Maddoe

Innaa lillaahi wa innaa ilayhi Raadji’oen

Het trieste nieuws heeft ons zojuist bereikt dat de broer van onze geliefde broeder Derwisj Maddoe (voorzitter FIO), na een lang ziektebed vanochtend is teruggekeerd naar zijn Heer.

We betuigen ons medeleven aan zijn gezin en nabestaanden en vragen Allah, de Verhevene, zijn zonden te vergeven, zijn graf te verruimen en hem plaats te laten nemen in zijn Paradijs.

Morgen (29 sept) is er van 13:00-14:00 uur een herdenkingsbijeenkomst en aansluitend na het Dhoehr-gebed zal rond 15:00 uur het Djanaazah-gebed plaatsvinden.

Het Djanaazah-gebed vindt plaats in moskee, Anwar-e Mustafa, Herschelstraat 21 te Den Haag.

De ter aarde bestelling zal aansluitend plaatsvinden op begraafplaats Oud Eik en Duinen, Laan van Eik en Duinen 34 te Den Haag.

We vragen jullie dan ook om hier bij te zijn en dit bericht te verspreiden, opdat zoveel mogelijk mensen zullen bidden voor onze overleden broeder en om onze broeder Derwisj Maddoe en zijn familie een hart onder de riem te steken.

Namens het FIO Bestuur