• INFO@STICHTINGFIO.NL

BIBIN is de trotse eigenaar van de begraafplaats in Zuidlaren

Alhamdulillah, vandaag, 24 maart 2020, heeft de voorzitter van Stichting BIBIN, de heer Hamed Amrino, de koopakte ondertekend waarmee BIBIN de eigenaar is geworden van de begraafplaats “Ryad al Jannah” in Zuidlaren. Vanwege de coronacrisis was het helaas niet mogelijk dat meerdere mensen deze heugelijke gebeurtenis konden meemaken.

BIBIN feliciteert de gehele Nederlandse Islamitische gemeenschap met het bereiken van deze mijlpaal en spreekt haar waardering en dankbaarheid uit voor het gestelde vertrouwen in de stichting.
Zodra de coronacrisis voorbij is zal BIBIN alsnog, op een toepasselijke wijze, samen met u dit bijzondere feit vieren.
Nu de aankoop van de Islamitische begraafplaats is afgerond zal de aandacht van BIBIN met name gericht zijn op het gebruiksklaar maken van een gedeelte ervan zodat spoedig de eerste mensen begraven kunnen worden.

Het bestuur van BIBIN