Het overlijden van voormalig Voorzitter van El Mouhsinin Abdelaziz Assaoui

Innaa lillaahi wa innaa ilayhi Raadji’oen

Het trieste nieuws heeft ons bereikt dat voormalig voorzitter van moskee El Mouhsinin, onze geliefde broeder Abdelaziz Assaoui, vanmiddag is teruggekeerd naar zijn Heer. Wij betuigen onze medeleven aan zijn gezin en nabestaanden.

Deze man heeft veel betekend voor moskee El Mouhsinin in Den Haag en dat hij getroffen werd door het Coronavirus. Moge Allah, de Meest Verhevene het van hem accepteren, hem Barmhartig en Genadevol zijn, zijn goede daden rijkelijk belonen, zijn graf verruimen en met Zijn Noer verlichten, hem het paradijs doen binnentreden en hem herenigen met zijn dierbaren.

In deze nogal vreemde tijden waarin de moskeeën genoodzaakt leeg moeten blijven, is het een rare gewaarwording om in gedachte te hebben dat straks maar een paar individuen voor deze overledene zullen bidden.

FIO BESTUUR